четвъртък, 6 август 2009 г.

Търсене в интернет Топ 20

Ето ме! В топ 20 съм и с този блог. Изобщо не очаквах понеже не съм слагал никакви линкове към този блог - освен един с котва "спомагателен блог" от главният ми блог търсене в интернет. Иначе последните дни е доста скучно, изглежда интересът на потребителите се губи :). Това е хубаво за нас... Иначе аз си продължавам с добавянето на няколко линка на ден, днес пък беше хубав ден (WOW) и написах една доста интересна статия за Axeny.com. Знам че собственикът не го интересува толкова много това сео съзтезание и за това написах статия на подобна тематика - SEO! Ще линка статията веднага щом бъде одобрена. Между другото проверихте ли страхотният форум за интернет маркетинг, SEO, блогове и други такива тъпотии - Developix.net? Ще откриете доста интересни нещица..

1 коментар: